Realizace
2025
Tradiční řemeslo s moderní prezentací
Pan Fedačka mě oslovil s požadavkem na vytvoření redesignu webu, který by prezentoval jeho práci, renovaci retro křesel a zakázkovou výrobu. Cílem bylo vytvořit přehledný web, který vyzdvihne kvalitu práce, individuální přístup a nabídne křesla přímo k prodeji.
Webdesign
Marketing
Služba
Tvorba webu
Kategorie
Wordpress
Klient
MIchal Fedačka
Návštěva čalounické dílny
Při osobní návštěvě jsem se setkala s klientem, prohlédla si dílnu, seznámila se s postupy práce, vybavením i použitými materiály. Díky tomu jsem mohla lépe pochopit hodnoty jeho podnikání a důraz na poctivé řemeslo.
Představy klienta o webu
Prezentace typů křesel v nabídce – fotografie, název, cena, možnost aktualizace.
Nabídka křesel k prodeji s možností aktualizace.
Zdůraznění kvality ruční práce a individuálního přístupu ke každému projektu.
Odkaz na vzorník látek od dodavatele v menu.
Více jazyčný web.
Moderní a čistý vzhled webu, jednoduché ovládání.
Možnost rozšiřování obsahu o nové produkty.
Podklady
Během osobní schůzky mi předal fotografie křesel, seznam názvů a cen jednotlivých kusů. Pro účely sjednocení vizuální identity jsem vytvořila také základní logo, které kombinuje iniciály firmy a motiv čalounické jehly. Logo bylo následně použito na webu, jako favicon a na Google firemním profilu.
Křesla k prodeji
Nabídka křesel k prodeji je prezentována na homepage formou carouselu. Ten zobrazuje hlavní fotku, s názvem a cenou křesla a nabízí jednoduchou aktualizaci nabídky podle aktuální dostupnosti. Obsah carouselu si může klient aktualizovat dle potřeby. Aby to zvládl svépomocí, připravila jsem mu videonávod.
Povinné údaje
Klient na původním webu neměl uvedeny povinné údaje o svém podnikání, což jsme napravili. S ohledem na využívání analytických nástrojů byly do webu zakomponovány cookies pomocí nástroje CookieYes.
Doporučení pro propagaci
Při tvorbě webu jsem klientovi pomohla také s nastavením firemního profilu na Googlu. Zároveň jsme se od jeho zákazníků snažili získat i reference, které jsme zobrazili i na webu. Z krátkých videí jsem vytvořila video, díky kterému si lidé mají možnost ověřit, že práce klienta je pečlivá.
Návrhy na oslovení zákazníků
Pro využií potenciálu nového webu a oslovení zákazníků jsem klientovi navrhla několik možností, jak může zlepšit propagacci svého podnikání. Návrhy obsahovaly i nabídku další spolupráce v budoucnu.
Využívání QR kódu při prezentaci prostřednictvím vizitek a letáků.
Změna názvu profilu na Instagramu, úprava profilu a psaní textu s relevantním obsahem.
Využití sociální sítě Pinterest pro prezentaci renovovaných křesel.
Vytvoření kartičky s výzvou k sepsání reference na nové křeslo. Tu by klient předával zákazníkům spolu s novým křeslem.